Trgovina za male živali

Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja v spletni trgovini

Naročeno blago dostavljamo kupcem na področju Slovenije in Hrvaške. Podatki o izdelkih, pogojih poslovanja, spletne aplikacije in ostale informacije v spletni trgovini so na voljo v slovenskem jeziku.
Dopuščamo možnost napak pri objavljenih opisih ali cenah izdelkov.

Cena izdelkov v spletni trgovini Dogmania ni pogojena ali nujno ista kot cena izdelkov v naši fizični trgovini Dogmania PE Grosuplje, Kadunčeva cesta 4.

Za kakršnekoli informacije o artiklih, zalogi, dobavljivosti, lahko pokličete na telefon 040-831-553 ali pišete na e-mail: grosuplje@dogmania.si

Če vam na zastavljeno vprašanje ne bomo mogli ali znali takoj odgovoriti, bomo odgovor posredovali v najkrajšem možnem času.

Oblačila in obutev so zaradi omejenih količin na voljo samo ob plačilu po predračunu.

NAROČANJE

Na internetni strani www.dogmania.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz  lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov. Kupec lahko odda naročilo po pošti, telefonu ali po internetu.
Za nakupovanje preko spleta lahko obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek v spletni trgovini Dogmania. Z registracijo pridobi uporabniško ime ter geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine lahko dostopa tudi do svojega računa (profila). Sama registracija pa ni pogoj za oddajo naročila. Tudi neregistrirani kupci lahko oddajo naročilo.

 Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe in za prepoznavanje napak pred oddajo naročila

Pogodba se sklene tako, da kupec na Spletni strani pri artiklu, ki ga želi kupiti, klikne na gumb »V KOŠARICO«, nato pa še na gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO«, če želi zaključiti nakup. V tem koraku ima možnost, da z nakupom nadaljuje (v košarico doda dodatne artikle) s klikom na gumb "NADALJUJTE Z NAKUPOVANJEM" oz. da spremeni količino artiklov v košarici ali da določen artikel iz košarice odstrani, pri tem pa ima tudi možnost, da preveri morebitne napake pri artiklih, ki so v košarici (npr. napačen artikel, napačna količina). Artikle in njihove količine v nakupovalni košarici lahko sproti spreminja, dodaja in na koncu z gumbom "POSODOBI" pridobi končno stanje nakupovalne košarice pred morebitnim zaključkom nakupa.

Ko ima v košarici želene artikle v želeni količini, kupec klikne na gumb »NADALJUJ NA BLAGAJNO«. V naslednjem koraku kupec vpiše svoje podatke ter izbere način plačila in dostavo. Ponovno ima možnost preveriti vsebino svoje košarice (povzetek nakupa) in se v primeru ugotovljene napake vrniti na predhodni korak. Po potrditvi, da so vneseni podatki točni in da kupec sprejema te splošne pogoje poslovanja, kupec klikne na gumb »ODDAJ NAROČILO«, s čimer potrdi naročilo oziroma nakup. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano.

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času. Naročila oddana z napravilnim email naslovom ali z neobstoječo telefonsko številko bodo stornirana.

 Kupoprodajna pogodba med dogmaia.si  in kupcem je v spletni trgovini dogmania.si sklenjena v trenutku, ko dogmania.si kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila (z naslovom: Dogmania.si: Novo narocilo # ). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za dogmania.si kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku dogmania.si.  in jo lahko kupec po pisnem zahtevku dobi na vpogled vsak delovni dan med 8.00 in 16.00 uro na sedežu prodajalca, kadarkoli v roku 5 let od danega naročila.

CENE

Cene so izražene v EVRIH. DDV je v ceno že vključen. Cene veljajo izključno v spletni trgovini in jih ni mogoče uveljavljati v fizični trgovini podjetja Dogmania d.o.o. na Kadunčevi cesti 4  v Grosupljem.

Prodajalec pošiljki priloži račun. Vaša cena izdelka se bo povečala za znesek poštnine in poštne provizije za prenos kupnine, ki znaša 4,90 €. (za nakupe DO vrednosti 50€). Pri nakupih NAD 50 € je poštnina brezplačna.

DDV zavezanci so ob registraciji dolžni navesti tudi svojo davčno številko.

ODPREMA

Vso blago, ki je na zalogi, pošljemo iz naše trgovine praviloma v roku 24ur, najkasneje pa v roku 2 delovnih dni. Če blaga ob strankinem naročilu ni na zalogi, je prodajalec dolžan stranko obvestiti v najkrajšem možnem času. Izdelki bodo dostavljeni preko Pošte Slovenije. Večje pošiljke pripeljemo na Vaš naslov  z našim pogodbenim partnerjem. Paket boste prejeli po pošti, vrednost pošiljke pa skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri poštnem uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bo poštni uslužbenec pustil obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni.
Stroškov poštnine-dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
  Poštnina z vplačnino znaša 4,90€ ne glede na velikost in težo paketa.

Stroške poštnine-dostave krije kupec, razen v primeru, ko je naročilo večje od 50,00 €. Pri naročilih, kjer je znesek naročila nižji od stroškov poštnine (4,90 €) pošljemo predračun in odpremimo blago takoj po plačilu predračuna.

Če naročenega izdelka kupec ne sprejme, je dolžan povrniti stroške poštnine od podjetja do naslovnika in vračanja pošiljke nazaj. Ob naslednjem naročilu iz istega naslova poslujemo samo po predračunu.
Če ne bi bili zadovoljni z dostavo, vas prosimo, da nas o tem obvestite na telefonsko št. 040-831-553. Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila tudi spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem roku, pri čemer bomo uporabili vaše kontaktne podatke, ki ste nam jih zaupali ob naročilu. Verjamemo, da boste v naši bogati ponudbi našli podoben izdelek, s katerim boste prav tako zadovoljni.

 

 PLAČILO

 Naročeno blago lahko kupec plača:

a ) po povzetju , za nakupe do 100 €.
Izdelke iz naše ponudbe dostavljamo preko Pošte Slovenije.  
Poštnemu uslužbencu ob prevzemu paketa izročite gotovino in bo le-ta za vas izvršil plačilo posebne položnice. Če vas takrat ne bo doma, vam bo poštni uslužbenec pustil obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni. Na ustreznem poštnem okenčku plačate vrednost pošiljke skupaj s stroški poštnine.
Stroškov poštnine-dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.


b) po predračunu  
V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu ali znesek vašega nakupa presega 100€, vam bomo v najkrajšem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, bomo vaše naročilo realizirali. Šteje se, da je naročilo dokončno potrjeno, ko je kupnina po predračunu plačana. Od tega trenutka dalje teče rok za dostavo. Veljavnost predračuna je 3 dni. Če predračun ni poravnan v 3 dneh ali nismo dobili informacije o plačilu predračuna, storniramo vaše naročilo in izstavljeni predračun.

Predračun vam bo poslan tudi ob naročilu izdelkov, kjer znesek naročila ne presega zneska poštnine (4,90 €).

Oblačila in obutev so zaradi omejenih količin na voljo samo ob plačilu po predračunu.

Mačja drevesa,  praskalnike in pakete s skupno težo nad 5kg pošiljamo samo po plačilu predračuna, ne glede na skupni znesek naročila.

Predračun vam bo poslan tudi v primeru, ko ste navedli napačen ali neobstoječi email naslov ali napačno ali neobstoječo telefonsko številko. Takega naročila ne bomo realizirali do plačila predračuna.

Vse potrebne podatke za  plačilo predračuna na naš TRR vam bomo poslali takoj po prejetju naročila na vaš e-poštni naslov.

Takoj po prejetju plačila pa vam bomo odposlali vaše naročilo.

c) s plačilnimi karticami preko varne aplikacije PAYWISER

PREKLIC NAROČILA

Pravica do odstopa od pogodbe.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14-ih dneh obvesti podjetje Dogmania d.o.o., da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odloitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz 7. odstavka  43.d člena tega zakona. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in, če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošijke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14-ih dneh po onvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen, če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14-dnevnega roka za vračilo. Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen, če te stroške krije podjetje ali, če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek. V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oz. Najpozneje v 14-ih dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru vračila vas prosimo, da nas o tem predhodno pisno obvestite. Svoj zahtevek (obrazec spodaj) za vrnitev izdelka si shranite, natisnite in nam ga pošljite na naslov: DOGMANIA d.o.o, Bojanji vrh 22, 1295 Ivančna Gorica ali na mail: vracila@dogmania.si.
 
Za natančnejše informacije o postopku vračila izdelkov pokličite na telefonsko številko  040-831-553.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE:

 

 

STORNIRANJE NAROČILA

Prodajalec si pridružuje pravico, da ob oddaji naročila z neresničnimi podatki, neobstoječimi telefonskimi številkami, napačnimi email naslovi in nepopolnimi podatki, naročilo stornira. O tem ni dolžan obveščati naročnika-kupca.

STVARNA NAPAKA – REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o včemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo po tem, ko mineta dve leti, od kar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročtve, če se pojavi v roku 6 mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da:

odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čim prej, vendar najpozneje v roku 8-ih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38.člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8-ih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.


Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti na naslov: Dogmania d.o.o., Kadunčeva 4, 1290 Grosuplje..

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 REKLAMACIJSKI POSTOPEK:

 -  na mail vracila@dogmania.si ali po telefonu 040-831-553 nam sporočite kateri izdelek vam ne ustreza oz. katere so njegove pomanjkljivosti,

-  istočasno nam sporočite za kateri izdelek želite zamenjavo oz. želite vračilo kupnine za ta izdelek,

-  pošljite nam izdelek po pošti nepoškodovan, čist, neuporabljen in v originalni embalaži na naslov:

Dogmania Grosuplje, Kadunčeva cesta 4, 1290 Grosuplje

-  najkasneje v roku 30 dni po prejemu izdelka, vam bomo le-tega zamenjali oz. vam vrnili kupnino brez stroškov poštnine.

V kolikor so izdelki poškodovani, rabljeni, umazani, brez originalne embalaže ali pa je le-ta poškodovana, si trgovec pridržuje, da vračilo zavrne ali pa zaračuna ustrezno odškodnino.

Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.

REKLAMACIJE IZDELKOV, POŠKODOVANIH MED PREVOZOM

Tovrstne reklamacije upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete, od poštnega uslužbenca pa zahtevate sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
Pritožbe in spori

Dogmania.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje Dogmania d.o.o.  se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s podajalcem Dogmania d.o.o. lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 040831553 ali po elektronski pošti na info@dogmania.si.  Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dogmania.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Dogmania d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje Dogmania d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Dogmana d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Dogmania.si,  ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Varovanje osebnih podatkov in GDPR

 
Splošno
Podjetje DOGMANIA D.O.O. spoštuje vašo pravico do zasebnosti in stremi h najvišji stopnji varstva vaših osebnih podatkov. Zato smo pri nudenju naših storitev preko te spletne strani zavezani k delovanju v skladu z zakoni in predpisi, ki opredeljujejo varovanje osebnih podatkov, zlasti v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah ter Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Namen te Izjave o varstvu osebnih podatkov je, da vas seznanimo s tem, za katere namene bodo vaši osebnih podatke pridobljeni in kako se bodo uporabljali ter kakšne so vaše pravice v zvezi s podatki, ki jih hranimo o vas, in kako jih uveljavljati.
DOGMANIA d.o.o. se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki, ki jih boste posredovali preko spletne strani, uporabljeni v skladu s to Izjavo o varstvu osebnih podatkov, da vaših osebnih podatkov ne bo prodajal, posojal ali kakorkoli drugače posredoval tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih.
 Upravljavec podatkov
Upravljavec vaših osebnih podatkov je DOGMANIA d.o.o., naslov: Bojanji vrh 22, 1295 Ivančna Grica, e-naslov: info@dogmania.si, telefonska številka: 017888890.
 Namen obdelave podatkov in vrste osebnih podatkov
Vsi osebni podatki, ki nam jih posredujete, bodo obravnavani zaupno in bodo uporabljeni zgolj v namene, za katere so bili posredovani. Če bo nastala potreba po nadaljnji obdelavi vaših podatkov za drug namen, vas bomo predhodno kontaktirali in zaprosili za vaše soglasje.
Obisk spletne strani:
Ob vsakem obisku spletne strani podjetja DOGMANIA d.o.o. se na spletnem strežniku avtomatsko shranjuje dnevniška datoteka spletnega strežnika (npr. IP številka - številka, ki identificira posamezen računalnik oz. drugo napravo na spletu; verzija brskalnika, čas obiska in podobno). Te podatke obdelujemo z namenom vodenja statistike obiskov na naši spletni strani.
DOGMANIA d.o.o. tako zbranih podatkov ne obdeluje posebej in jih ne povezuje z drugimi podatki.
Spletni nakup:
Na naši spletni strani lahko kupite izdelke. V ta namen DOGMANIA d.o.o. od vas zbira naslednje podatke, ki jih posredujete na prostovoljen način:
 
- ime in priimek ali naziv,
- e-naslov,
- naslov,
- telefonska številka,
- podatke o naročenih izdelkih.
 
 
 Vsi podatki, ki so zbrani preko te spletne strani ali so kako drugače sporočeni podjetju DOGMANIA d.o.o., se zbirajo z namenom opravljanja osnovne dejavnosti DOGMANIA d.o.o., tj. spletna in kataloška prodaja in sicer za odgovor na vaše povpraševanje, za pripravo ponudbe, za pripravo in sklenitev pogodbe, za izvajanje pogodbe ter za izpolnitev vašega naročila. Ker je obdelava teh informacij nujna za izvedbo same storitve, se obdelava teh podatkov lahko vrši že na podlagi dejstva, da z nami vstopate v pogodbeno razmerje. Če nam teh podatkov ne želite posredovati, vam ne moremo poslati ponudbe, z vami skleniti pogodbe in s tem izpolniti vašega naročila.
Uporabniki podatkov
Vsi podatki, zbrani na podlagi zgoraj navedene pravne podlage, bodo uporabljeni v skladu z namenom, za katerega so bili zbrani in ne bodo posredovani tretjim osebam brez vaše privolitve.
V okviru zakonskih pristojnosti se vaši osebnih podatki razkrivajo naslednjim uporabnikom podatkov:
 
- ponudnikom poštnih storitev, ponudnikom odpremnih storitev, ponudnikom storitev uničenja spisov in nosilcev podatkov;
- ponudnikom storitev informacijske tehnologije v okviru servisiranja in vzdrževanja programske opreme;
- administratorju in skrbniku spletne strani.
 
 DOGMANIA d.o.o. se zavezuje, da vaših osebnih podatkov ne bo posredoval ali prenesel v tretjo državo ali mednarodno organizacijo.
Obdobje hrambe
Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili posamezni podatki zbrani in nadalje uporabljeni, in sicer:
 
- dnevniške datoteke spletnega strežnika se hranijo 3 (tri) mesece;
- podatki o povpraševanju se hranijo najdlje do konca leta, ki sledi zadnjemu povpraševanju;
- vsi podatki v zvezi s poslovnim sodelovanjem in sklenjeno pogodbe se hranijo še 5 (pet) let po zaključku sodelovanja na podlagi sklenjene pogodbe;
- vaši kontaktni podatki za namen neposrednega trženja se obdelujejo do preklica.
 
Če za določene podatke, ki se obdelujejo za realizacijo pogodb, obstaja drugačen zakonski rok shranjevanja (npr. računovodski ali davčni poda


PRAVILA IN POGOJI NAGRADNE IGRE - POTEK OD 23.7.2021 DO 29.7.2021

1.Splošne določbe

Organizator nagradne igre je podjetje Dogmania d.o.o. Bojanji vrh 22, 1295 Ivančna Gorica, (v nadaljevanju: organizator). Nagradna igra poteka od 23.7.2021 do 29.7.2021. Nagradna igra poteka na družabnem omrežju FB. Vse informacije, ki jih uporabnik posreduje v nagradni igri, prejme organizator nagradne igre.

2.Pogoji sodelovanja v nagradni igri

V nagradni igri lahko sodelujejo državljani Republike Slovenije (fizične osebe). Mlajši od 18 let morajo pridobiti dovoljenje staršev za sodelovanje v nagradni igri. V nagradni igri bodo sodelovali vsi, ki so izpolnili navodila, ki jih zahteva objava. Sodelovanje v nagradni igri ni možno za zaposlene v podjetju organizatorja in njihove ožje družinske člane. 

3.Potek nagradne igre in razglasitev nagrajencev

Sodelujoči morajo na komentar objaviti fotografijo svojega ljubljenca. Slika, ki prejme največ všečkov, je zmagovalna. Izbor  nagrajencev bo objavljen na Facebook profilu Dogmanije.


Nagradna igra se konča 29.7.-2021,  organizatorji bodo med vsemi sodelujočimi izbrali 10 nagrajencev, glede na število všečkov.

Vsi sodelujoči se s sodelovanjem v nagradni igri strinjajo, da lahko objavimo njihovo ime in priimek oz. uporabniško ime, s katerim so sodelovali v nagradni igri, na Facebooku, dodatno pa jih o nagradi obvestimo tudi preko zasebnih sporočil.

4.Rezultati žrebanja, nagrade in prevzem nagrad

Nagrajenci bodo objavljen na družbenem omrežju FB na strani podjetja Dogmania  29.7..2021. Pred izročitvijo nagrad mora organizator s strani nagrajenca v roku treh (3) dni po razglasitvi prejeti potrebne osebne podatke: ime in priimek, naslov, telefonsko številko in davčno številko.  

Posredovanje vseh teh podatkov na e-pošto ali preko zasebnega sporočila je pogoj za izročitev nagrade prejemniku. Denarno izplačilo nagrade ni mogoče, nagrada ni prenosljiva, zamenjava nagrade ni mogoča.

5.Nagrada

Izročitev nagrad poteka v naši trgovini v Grosupljem, na Kadunčevi 4. 

6.Davki in akontacija dohodnine

Nagrajena oseba je po zakonu davčni zavezanec. Organizator nagradne igre  se zavezuje poravnati akontacijo dohodnine v primeru, da gre za posamezno nagrado, katera vrednost presega 42 €. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami.

7.Odgovornost

Organizator ne nosi nobene odgovornosti, niti ne sodeluje v sporih glede lastništva izžrebanih nagrad. Vsi spori, povezani s pravicami okrog lastništva izžrebanih nagrad, ne bodo imeli nobenega vpliva na pravilo, da organizator dodeli nagrado tisti osebi, ki je organizatorju poslala svoje podatke v skladu s temi pravili. Organizator bo nagrado v skladu s pravili izročil osebi uporabnika oz. njeni uradno pooblaščeni osebi, katere podatki bodo navedeni v elektronskem sporočilu, ki ga organizator prejme od nagrajenega. Organizator ne prevzema nobene in nikakršne odgovornosti za kakršnokoli škodo, ki bi nastala kot posledica prevzema in koriščenja nagrade, s čimer se sodelujoči s pristopom k tej nagradni igri izrecno strinjajo. Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje družabnega omrežja Facebook ter posledice nedelovanja, ne glede na razloge nedelovanja. 

Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za nedelovanje ali nepopolno delovanje elektronske pošte in internetne povezave sodelujočega ali nedelovanje storitve, ki je posledica napačne uporabe ali neznanja uporabe storitev. V primeru okoliščin, na katere organizator ne more vplivati (višja sila), organizator lahko odpove nagradno igro. O tem mora prek medijev obvestiti udeležence. V takšnem primeru udeležencem ne odgovarja za morebitno nastalo škodo. 

9. Pravila nagradne igre

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženci potrjujejo, da so seznanjeni s temi pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki. Pravila in splošni pogoji te nagradne igre so na voljo na spletni strani strani organizatorja: www.dogmania.si

Organizator si pridržuje pravico sprememb pravil, če to zahtevajo vzroki tehnične ali komercialne narave ali vzroki na strani javnosti. O vseh spremembah in novostih nagradne igre bo organizator sodelujoče obveščal z objavami na Facebook in Instagram strani, vse pritožbe in reklamacije rešuje organizator nagradne igre. 

9.Varovanje osebnih podatkov

S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec nagradne igre dovoli organizatorju zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov. Organizator nagradne igre si pridružuje pravico do uporabe podatkov pridobljenih z nagradno igro v marketinške namene. Organizator nagradne igre se zavezuje, da bo s podatki udeležencev ravnal skrbno in v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Sodelujoči v nagradni igri lahko kadarkoli zahtevajo vpogled, prepis, kopiranje, dopolnitev, popravek, blokiranje ali izbris svojih osebnih podatkov oziroma prenehanje obdelave njihovih osebnih podatkov za promocijske namene, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. 

Grosuplje, 22.7.2021

Dogmania d.o.o., Bojanji vrh 22, 1295 Ivančna Gorica 


AVTORSKE PRAVICE
Objavljene vsebine so last podjetja DOGMANIA d.o.o. Med avtorska dela sodijo predvsem grafični elementi, slike, besedila, članki, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno.
Zaščitena je tudi struktura, kot posamezne idejne rešitve. Vsakršno kopiranje, navajanje, presnemavanje, posnemanje in razširjanje brez vednosti podjetja DOGMANIA d.o.o. je prepovedano.
Uporabnik z objavo svojih vsebin dovoljuje podjetju DOGMANIA d.o.o. ter vsem ostalim uporabnikom ogled  teh vsebin brez omejitev v okviru javnih knjižnic, kategorij in ostalih funkcij spletne trgovine ter e-posredovanje, posredovanje preko vmesnikov, uvrščanje na druge strani, komentiranje in ocenjevanje.